موسسه آموزشی حرف آخر

موسسه آموزشی حرف آخر | استاد عبدالرضا منتظری | استاد علیرضا یوسفیان پور | استاد کامیار | استاد محمودی | دکتر شیروانی | استاد شعبانی | استاد محمد واعظی

موسسه آموزشی حرف آخر

موسسه آموزشی حرف آخر | استاد عبدالرضا منتظری | استاد علیرضا یوسفیان پور | استاد کامیار | استاد محمودی | دکتر شیروانی | استاد شعبانی | استاد محمد واعظی

  • ۰
  • ۰

معرفی و توضیحات پک شیمی مفاهیم سال دوم دبیرستان

در فصل اول سال دوم با مفاهیم پایه اتم آشنا می‌شویم.حرکت الکترونها در اطراف هسته و نحوه قرار گرفتن آنها به زیبایی نشان داده شده است.چهار عدد کوانتومی با انیمیشنهای متنوع به راحتی در ذهن جای می‌گیرد و ارتباط آنها در جمع‌بندیهای متنوع و اصولی که ارائه می‌گردد سبب می‌شود که هر سوالی از اعداد کوانتومی به راحتی قابل پاسخگویی باشد.انرژی یونش یکی دیگر از مطالبی است که در این فصل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در فصل جدول تناوبی باید بار چگونگی ایجاد جدول تناوبی، گروه و دوره و از همه مهمتر، روندهای تناوبی آشنا شویم.با ارائه انیمیشنهای بسیار مفهومی،روندهای تناوبی به یکی از شیرین‌ترین موضوعات شیمی تبدیل می‌شود و جمع‌بندیهایی که به کمک انیمیشن ارائه می‌شود چنان قدرت شما را در تجزیه و تحلیل مطلب این فصل بالا می‌برد که دیگر تستها و سوالات نمی‌توانند صفت سختی را با خود یدک بکشند.

جادوی انیمیشن در فصل سوم سال دوم اوج می‌گیرد و نحوه تشکیل ترکیبات یونی،تعداد الکترون رد و بدل شده،تغییرات شعاع در تبدیل اتم به یون و تغییرات شعاع یونها در جدول به راحتی تدریس و تفهیم می‌گردد.در تشکیل ترکیبات یونی،نقل و انتقالات الکترونی به زیبایی با انیمیشن‌های متنوع تدریس می‌شود و در ذهن شما حک خواهد شد.

پس از دیدن جلسات رسم ترکیبات کووالانسی به توانایی خارق‌العاده‌ای در بررسی ترکیبات کووالانسی می‌رسید به نحوی که حتی نیازی به قلم و کاغذ ندارید و همه چیز در ذهنتان صورت خواهد گرفت.هیچ موضوعی در این فصل بی دلیل ارائه نخواهد شد و هر آنچه را که خواهید آموخت با دلیل و منطق است. شیمی یعنی ترکیبات آلی. تا به حال بیش از ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ترکیب آلی سنتز و شناسایی شده است و ترکیبات معدنی در مقابل آنها از نظر تعداد بسیار ناچیز هستند.رسم و نامگذاری این ترکیبات با سیستم‌های تدریسی که ارائه می‌شود بسیار ساده و مفهومی است.دیگر ترکیبات آلی سخت نیست.

معرفی و توضیحات پک شیمی مفاهیم سال سوم دبیرستان

در جلسات رویایی،یکی از مهمترین مفاهیم شیمی یعنی ظرفیت تفهیم می‌گردد.پایه‌ریزی مفهوم ظرفیت در این جلسات سبب می‌شود که در موازنه و حل مسائل شیمی به روشهای اعجاب‌انگیزی برسیم که در هیچ کتاب ایرانی و خارجی ارائه نشده است. چنان اصول و با دلیل موازنه ای را خواهید آموخت که می‌توانید آن را به دوستانتان آموزش دهید.ظرفیتها را در جلسات رویایی آموخته‌اید و در جلسات آموزش واکنش نویسی اعجاز آنها را خواهید دید.سرعت موازنه با در نظر گرفتن ظرفیتها برای یک واکنش به ۱۰ ثانیه خواهد رسید.دما،گرما،قانون اول ترمودینامیک،کار،آنتروپی و مفاهیم بسیار عمیقی که تجزیه و تحلیل چگونگی انجام واکنشهای شیمیایی را ممکن می‌سازد.فصل محلولها در ۶ سال گذشته ۱۲% تستهای مطرح شده در کنکورهای سراسری را به خود اختصاص داده است که با فصل استوکیومتری بیشترین تعداد تست را در هر آزمون داشته‌اند.بنابراین اهمیت یادگیری این فصل کاملا واضح است.

معرفی و توضیحات پک شیمی مفاهیم سال پیش دانشگاهی

مشخصات شیمی پیش ۱و۲ را می‌توان در نمودارهای مختلف که در سینتیک و تعادل و اسید-باز مطرح می‌شود تا مسایل گوناگونی که در تمام فصل‌های آن مورد بحث قرار می‌گیرد خلاصه نمود. (بحث مسایل شیمی پیش تنها در ۵ جلسه در پک مسایل به صورت کامل ارایه شده است)

تسلط بر مفاهیم شیمی رمز موفقیت در پاسخگویی تستها در این زمینه با هر درجه سختی و در مدت زمان ۶۰ ثانیه است. بنابراین در این مجموعه تمام مفاهیم ساده و پیچیده با انیمیشنهای بسیار دقیق و عمیق ارایه شده و به صورت کامل و بحث شده است،طوریکه بعد از مطالعه و مشاهده هر جلسه مباحث کتاب شیمی پیش مانند مومی در دستان شما خواهد بود و به سادگی می‌توانید در مورد هر یک از آنها در بحث شرکت کنید.

هرجا که نیاز بوده است،نمودارهای بسیار متنوعی ارایه و تجزیه و تحلیل شده است تا توانایی استفاده کننده از مجموعه در این زمینه در حد حرفه‌ای ارتقا یابد.

در فصل سینتیک نمودارهای انرژی مسیر واکنش در حالتهای بسیار متنوعی بحث شده است.

نظریه برخورد و حالت گذار در سطحی ارایه می‌شود که هر واکنشی در سطح کنکور سراسری را بتوانید با یک نگاه پاسخ گویید.

در عوامل موثر بر تعادل،ارایه نمودارهای بسیار حرفه‌ای سبب می‌شود تا هر نوع سوالی در این زمینه برای شما ساده باشد.

در اسید-باز که به فصل سخت شیمی معروف است،متوجه خواهید شد که با جادوی انیمیشن این فصل یکی از شیرین‌ترین و ساده‌ترین فصلهای شیمی است.

در الکتروشیمی آنقدر ساختار سلولهای الکتروشیمیایی و الکترولیتی را با انیمیشنهای متنوع بحث و بررسی می‌نماییم که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند و تبدیل به یک متخصص در الکتروشیمی می‌شوید

محتویات پکیج شیمی مفاهیم جامع حرف آخر

پک مفاهیم شیمی شامل ۳۱ دی وی ددی می باشد

دی وی دی ۱:
ساختار اتم تکمیلی دوم
ساختار اتم ادامه تکمیلی دوم

دی وی دی ۲:
ساختار اتم
وضعیت الکترون ها تکمیلی

دی وی دی ۳:
ساختار اتم قسمت دوم
تمرین اعداد کوانتومی قسمت اول

دی وی دی ۴:
تمرین اعداد کوانتومی قسمت دوم
جدول تناوبی

دی وی دی ۵:
روند تناوبی قسمت اول
انرژی یونش متوالی تکمیلی

دی وی دی ۶:
ادامه روند تناوبی
روند تناوبی قسمت دوم
نامگذاری تکمیلی
ترکیبات یونی قسمت اول

دی وی دی ۷:
ترکیبات یونی قسمت دوم
ترکیبات یونی ۲
ترکیبات کووالانسی قسمت اول

دی وی دی ۸:
ترکیبات کووالانسی قسمت دوم
ترکیبات کووالانسی (۲)قسمت اول

دی وی دی ۹:
ترکیبات کووالانسی(۲) قسمت دوم
ترکیبات کووالانسی(۳)

دی وی دی ۱۰:
ترکیبات کووالانسی (۴)
تکمیلی سال دوم
ترکیبات آلی (۱)قسمت اول

دی وی دی ۱۱:
ترکیبات آلی(۱)قسمت دوم
ترکیبات آلی (۲)قسمت اول

دی وی دی ۱۲:
ترکیبات آلی (۲)قسمت دوم
موازنه و واکنش نویسی(۱)قسمت اول

دی وی دی ۱۳:
موازنه و واکنش نویسی(۱)قسمت دوم
واکنش نویسی

دی وی دی ۱۴:
تکمیلی ترمودینامیک(۱)
تکمیلی ترمودینامیک(۲)

دی وی دی ۱۵:
تکمیلی ترمودینامیک(۳)
ترموشیمی قسمت اول

دی وی دی ۱۶:
ترموشیمی قسمت دوم
گیبس

دی وی دی ۱۷:
محلول ها یک
محلول ها قسمت اول

دی وی دی ۱۸:
محلول ها دو
سینیتیک یک

دی وی دی ۱۹:
تکمیلی سینیتیک
سینیتیک دو

دی و یدی ۲۰:
تعادل یک
تعادل دو

دی وی دی ۲۱:
تعادل سه
اسید و باز یک

دی وی دی ۲۲:
اسید و باز دو

دی وی دی ۲۳:
اسید-بازآبکافتیا هیدرولیز
آبکافت بافر

دی وی دی ۲۴:
بافر استر
تکمیلی اول الکتروشیمی سلول گالوانی

دی وی دی ۲۵:
تکمیلی دوم الکتروشیمی جدول پتانسیل
الکتروشیمی

دی وی دی ۲۶:
الکتروشیمی ۲
سلول الکترولیتی

دی وی دی ۲۷:
آلدهید کتون

دی وی دی۲۸:
سوالات کنکور۹۵(خارج)رشته تجربی

دی وی دی ۲۹:
سوالات کنکور۹۵(داخل)رشته تجربی

دی وی دی ۳۰:
سوالات کنکور۹۵(داخل)رشته ریاضی

دی وی دی ۳۱:
سوالات کنکور۹۵(خارج)رشته ریاضی

برای تهیه پک شیمی مفاهیم حرف آخر و سایر محصولات حرف آخر و نیز مشاوره رایگان از طریق زیر  اقدام کنید

02166914790

خرید آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی