موسسه آموزشی حرف آخر

موسسه آموزشی حرف آخر | استاد عبدالرضا منتظری | استاد علیرضا یوسفیان پور | استاد کامیار | استاد محمودی | دکتر شیروانی | استاد شعبانی | استاد محمد واعظی

موسسه آموزشی حرف آخر

موسسه آموزشی حرف آخر | استاد عبدالرضا منتظری | استاد علیرضا یوسفیان پور | استاد کامیار | استاد محمودی | دکتر شیروانی | استاد شعبانی | استاد محمد واعظی

  • ۰
  • ۰

شیمی سال دوم در حقیقت پایه ی شیمی دوران دبیرستان می‌باشد برای یادگیری شیمی سال های بعد حتما باید بر شیمی سال دوم تسلط کامل داشت. شیمی سال دوم داری ۴ فصل می‌باشد که فصل اول با عنوان ساختار اتم فصل دوم با عنوان خواص تناوبی عنصرها، فصل سوم با عنوان ترکیب‌های یونی و فصل چهارم با عنوان ترکیب‌های کووالانسی می‌باشد. شیمی سال دوم ۱۱ الی ۱۲ تست را در کنکور به خود اختصاص می دهد که برای حل هرکدام کمتر از یک دقیقه وقت دارید به همین جهت باید سرعت تست زنی را هم علاوه بر تسلط بر بحث مد نظر داشته  باشید که بهترین راه پیشنهادی ما برای شما تهیه دی وی دی های آموزشی شیمی سال دوم که تدریس استاد شیروانی است می باشد. همانطور که دانش آموزان تجربه کرده اند دیگر روش های قدیمی برای پاسخ دادن به سوالات کنکور کارساز نیست و باید به دنبال روش های نوین و جدید برای پاسخگویی به تست های کنکور بود زیرا استفاده از روش هایی همچون بکار بردن تکنیک و حفظ فرمول دیگر چاره ساز نیست و باید به دنبال روش های جدید بود , در دی وی دی های آموزشی شیمی سال دوم که تدریس استاد شیروانی است تمامی مباحث مهم با ارائه راهکار های مفید برای پاسخگویی به تست ها ارائه شده است پس

 با خرید دی وی دی های آموزشی شیمی سال دوم میتوانید به تمامی تست های کنکور در رابطه با مباحث شیمی سال دوم پاسخ دهید .شیمی سال دوم برای سال های بعد به عنوان پایه محسوب میشود پس باید ابتدا به شیمی سال دوم تسلط داشت و سپس به سراغ سایر مباحث دیگر مقاطع متوسطه رفت در غیر اینصورت دانش آموزان با مشکل مواجه خواهند بود پس با تهیه و خرید فیلم های آموزشی شیمی دومحرف آخر پایه خود را تقویت کنید و خود را برای پاسخگویی به تست های کنکور سال دوم و سایر مقاطع همچون شیمی سال سوم اماده کنید .

ویژگی های پکیج شیمی دوم حرف آخر

– در فصل اول سال دوم با مفاهیم پایه اتم آشنا می‌شویم.حرکت الکترونها در اطراف هسته و نحوه قرار گرفتن آنها به زیبایی نشان داده شده است.چهار عدد کوانتومی با انیمیشنهای متنوع به راحتی در ذهن جای می‌گیرد و ارتباط آنها در جمع‌بندیهای متنوع و اصولی که ارائه می‌گردد سبب می‌شود که هر سوالی از اعداد کوانتومی به راحتی قابل پاسخگویی باشد.انرژی یونش یکی دیگر از مطالبی است که در این فصل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

– در فصل جدول تناوبی باید بار چگونگی ایجاد جدول تناوبی، گروه و دوره و از همه مهمتر، روندهای تناوبی آشنا شویم.با ارائه انیمیشنهای بسیار مفهومی،روندهای تناوبی به یکی از شیرین‌ترین موضوعات شیمی تبدیل می‌شود و جمع‌بندیهایی که به کمک انیمیشن ارائه می‌شود چنان قدرت شما را در تجزیه و تحلیل مطلب این فصل بالا می‌برد که دیگر تستها و سوالات نمی‌توانند صفت سختی را با خود یدک بکشند.

– جادوی انیمیشن در فصل سوم سال دوم اوج می‌گیرد و نحوه تشکیل ترکیبات یونی،تعداد الکترون رد و بدل شده،تغییرات شعاع در تبدیل اتم به یون و تغییرات شعاع یونها در جدول به راحتی تدریس و تفهیم می‌گردد.در تشکیل ترکیبات یونی،نقل و انتقالات الکترونی به زیبایی با انیمیشن‌های متنوع تدریس می‌شود و در ذهن شما حک خواهد شد.

– پس از دیدن جلسات رسم ترکیبات کووالانسی به توانایی خارق‌العاده‌ای در بررسی ترکیبات کووالانسی می‌رسید به نحوی که حتی نیازی به قلم و کاغذ ندارید و همه چیز در ذهنتان صورت خواهد گرفت.هیچ موضوعی در این فصل بی دلیل ارائه نخواهد شد و هر آنچه را که خواهید آموخت با دلیل و منطق است. شیمی یعنی ترکیبات آلی. تا به حال بیش از ۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ترکیب آلی سنتز و شناسایی شده است و ترکیبات معدنی در مقابل آنها از نظر تعداد بسیار ناچیز هستند.رسم و نامگذاری این ترکیبات با سیستم‌های تدریسی که ارائه می‌شود بسیار ساده و مفهومی است.دیگر ترکیبات آلی سخت نیست.

محتویات پکیج شیمی دوم حرف آخر

مجموعه شیمی ۲ – فصل ۱ شامل ۳ دی وی دی و ۸ جلسه با محتوای ذیل است:
در این فصل با مفاهیم پایه اتم آشنا می‌شویم. حرکت الکترونها در اطراف هسته و نحوه قرار گرفتن آنها به زیبایی نشان داده شده است. چهار عدد کوانتومی با انیمیشنهای متنوع به راحتی در ذهن جای می‌گیرد و ارتباط آنها در جمع‌بندیهای متنوع و اصولی که ارائه می‌گردد سبب می‌شود که هر سوالی از اعداد کوانتومی به راحتی قابل پاسخگویی باشد. انرژی یونش یکی دیگر از مطالبی است که در این فصل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
دی وی دی ۱:
جلسه ۱: کشف ساختار اتم
جلسه ۲: کشف ساختار هسته (۱)
جلسه ۲: کشف ساختار هسته (۲)
دی وی دی ۲:
جلسه ۳: وضعیت الکترون ها
جلسه ۴: عدد کوانتومی (جهت گیری واپسین)
جلسه ۵: آرایش الکترونی
دی وی دی ۳:
جلسه ۶: برانگیختگی
جلسه ۷: انرژی یونش متوالی (۱)
جلسه ۸: انرژی یونش متوالی (۲)

شیمی ۲ – فصل ۲  شامل ۲ دی وی دی  و ۷ جلسه با محتوای ذیل است:
در فصل جدول تناوبی باید بار چگونگی ایجاد جدول تناوبی، گروه و دوره و از همه مهمتر، روندهای تناوبی آشنا شویم. با ارائه انیمیشنهای بسیار مفهومی، روندهای تناوبی به یکی از شیرین‌ترین موضوعات شیمی تبدیل می‌شود و جمع‌بندیهایی که به کمک انیمیشن ارائه می‌شود چنان قدرت شما را در تجزیه و تحلیل مطلب این فصل بالا می‌برد که دیگر تستها و سوالات نمی‌توانند صفت سختی را با خود یدک بکشند.
دی وی دی ۱:
جلسه ۱: تولد جدول تناوبی
جلسه ۲: بررسی آرایش الکترونی
جلسه ۳: تعیین دوره و گروه
دی وی دی ۲:
جلسه ۴: شعاع اتمی در جدول تناوبی
جلسه ۵: انرژی یونش در جدول تناوبی
جلسه ۶: الکترونگاتیوی
جلسه ۷: واکنش پذیری

شیمی ۲ – فصل ۳  شامل ۲ دی وی دی  و ۵ جلسه با محتوای ذیل است:
جادوی انیمیشن در این فصل اوج می‌گیرد و نحوه تشکیل ترکیبات یونی، تعداد الکترون رد و بدل شده، تغییرات شعاع در تبدیل اتم به یون و تغییرات شعاع یونها در جدول به راحتی تدریس و تفهیم می‌گردد. در تشکیل ترکیبات یونی، نقل و انتقالات الکترونی به زیبایی با انیمیشن‌های متنوع تدریس می‌شود و در ذهن شما حک خواهد شد.
دی وی دی ۱:
جلسه ۱: آرایش الکترونی یون ها
جلسه ۲: نام گذاری یون ها
جلسه ۳: بررسی شعاع یونی
دی وی دی ۲:
جلسه ۴: ساختار جامد یونی
جلسه ۵: آب تبلور

شیمی ۲ – فصل ۴ و ۵ شامل ۴ دی وی دی و ۱۵ جلسه با محتوای ذیل است:
پس از دیدن جلسات رسم ترکیبات کووالانسی به توانایی خارق‌العاده‌ای در بررسی ترکیبات کووالانسی می‌رسید به نحوی که حتی نیازی به قلم و کاغذ ندارید و همه چیز در ذهنتان صورت خواهد گرفت. هیچ موضوعی در این فصل بی دلیل ارائه نخواهد شد و هر آنچه را که خواهید آموخت با دلیل و منطق است. شیمی یعنی ترکیبات آلی. تا به حال بیش از ۱۵.۰۰۰.۰۰۰ ترکیب آلی سنتز و شناسایی شده است و ترکیبات معدنی در مقابل آنها از نظر تعداد بسیار ناچیز هستند. رسم و نامگذاری این ترکیبات با سیستم‌های تدریسی که ارائه می‌شود بسیار ساده و مفهومی است. دیگر ترکیبات آلی سخت نیست.

دی وی دی ۱:
جلسه ۱ (۴): ترکیبات کووالانسی
جلسه ۲ (۴): رسم ترکیبات کووالانسی
جلسه ۳ (۴): پیوندهای چندگانه
جلسه ۴ (۴): رسم چند ترکیب خاص
جلسه ۵ (۴):رسم اسیدهای اکسیژن دار
دی وی دی ۲:
جلسه ۶ (۴): رزونانس
جلسه ۷ (۴): عدد اکسایش و نام گذاری
جلسه ۸ (۴): نحوه ی نمایش مولکول ها

دی وی دی۳:
جلسه ۹ (۴): زوایای پیوندی و قطبیت
جلسه ۱۰ (۴): نیروهای بین مولکولی
جلسه ۱۱ (۵): کربن و سیلیسیم

دی وی دی ۴:
جلسه ۱۲ (۵) : شیمی آلی
جلسه ۱۳ (۵) : ترکیبات آلی، شماره گذاری
جلسه ۱۴(۵): ترکیبات آلی، نام گذاری
جلسه ۱۵ (۵): ایزومر

برای خرید دی وی دی های دکتر شیروانی و سایر محصولات موسسه حرف آخر و نیز مشاوره رایگان از طریق زیر اقدام کنید 

02166914790

خرید آنلاین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی